Wednesday, November 18, 2009

Sawang + Habuk = S.A.N.G.A.P


Bila ada seorang pengunjung bertanyakan kenapa blog aku dah lama tak update, baru aku perasan (atau buat-buat tak perasan selama ini) blog aku dah berhabuk dan bersawang. Memang padan dengan namanya laman sesawang... wakakakakK.. Aku sendiri kasi ketawa diri aku ni.

Rupanya memang dah lama banget aku tak update blog aku... Adeii.. Bila aku toleh kiri toleh kanan, bukan setakat blog - keyboard, dashboard kereta, keypad telefon, monitor semuanya berhabuk. Dah berapa lama agaknya aku tak update? - Aku tak ada masa nak kira. Ni kali laaa.... Kamurang tinguk sendiri la...



Kalau dah blog sendiri dah tak update, apatah lagi laman-laman lain yang berkenaan.. hahaha..

Nak diceritakan kesibukan di saat-saat akhir musim persekolahan ni, tak terdaya rasanya - Musim peperiksaan, periksa kertas soalan budak, Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang, sukan, lain-lain tugas yang dibawa pulang ke rumah dan perkara-perkara yang berkaitan hal peribadi. Lepas ni apa lagi agaknya.....?


Nota Kompius : Jangan lupa kunjungi kami di Pesta Jagung Kota Marudu 2009.

12 comments:

daros kuneng said...

salam kembara..

memang ko manusia yg terajin di planet ni bro..

ngee..

black_mel said...

owh..bz ker...xpe..nnti dh free bole update...

Cheese Monster said...

haha..cikgu. biasa la tu..majukan anak2 muridmu untuk negara..

chentaMAYA said...

skali skle update la jgk k?

¶A.K.I¶ said...

haa???
tebilan g mne slama ni??
smpai sume bersawang!
hahaha....

911 said...

ekekeke... incik ekopelancongan, memang terajin.

tengkiu2 semua yang meng-komen. BZ memanjang lagi nihh.. ada lagi hal2 yg perlu dibereskan. banyak entri lagi yg terpaksa di-KIV-kan.

911 said...

aki....
baru nak cari sabun cuci dengan berus gigi.. hahahahaha

Amanda Yno said...

sometimes lack of idea to blog mahh...

SERACURLYLA said...

haaaaaaa choooooooooo....

adeh.... ter bersin plak aku..

ini kali laa..

911 said...

wakakakakKKK... sera... ayat nyindir, berapa markah laitu kunu? hikhikhik...

Amanda... quite agree wif u

AKU said...

Slm tn pnya tempat..yuk tn..haha..klu 2la besawang.kihkih..teingat pla aku...aku selalu begurau dgn kwn2 di tmpt kerja..klu kami baris pakai baju melayu..selalu aku ckp pd kwn2.."psl sawang di sungkuk dgn kain samping"..fhm2la tn klu sungkuk sama kain pelikat pn suda besawang..kahkah..

911 said...

wakakakaKK tuan AKU.. adeeiii