Sunday, November 22, 2009

Utara FM di Pesta Jagung Kota Marudu 2009

GELAGAT DJ UTARA.FM DI PESTA JAGUNG PDF Cetak E-mail edit
Ahad, 22 November 2009 03:25

Gerai pameran Utara.FM antara gerai yang paling meriah dengan gelagat para DJ Utara.FM yang telah membuat penyampaian secara terus kepada para pengunjung Pesta Jagung.


nota : copy paste dari http://1sabah.net

8 comments:

~@k1 is @utuMn!~ said...

uwahh!
ad mke kmu la tebilan
hebat2~~
ap pesta jagung 2??
mkn jagung byk2 ke???

911 said...

wakakaKKK aki.. pesta tahunan di Kota Marudu.. ada la juga makan sebijik 2 jagung tu

~@k1 is @utuMn!~ said...

owhhh~
pesta sj la ea..
npe letak pesta jgung??
huuu....

kne gelak aki sbijik!

911 said...

sori2 aki... sy tegelak sbb aki dpt detect muka sy kat gambar tu.. ingat org tak cam.. kekeke

Pesta jagung, sebab nak promote KM dan produk jagungnya. KM memang dah terkenal dgn jagung di Sabah ni..

♥chentaMAYA™ said...

wohhaa~

pesta jagung?
erk?
apekah?

menuai jagung ke hape?
erk?

jagung menuai ke?
hehe!

AKU said...

Slm tn..adess..mcm telampau insum pla tn pakai baju ufm 2..garai kita ada jual org ka tn?kahkah..klu ada jual baling kunu sini yg muda2 lg...kihkih

911 said...

> AKU
yukkk... baa kaa kunu.. ndada jagung muda oo... suma sudah karas tuan... Ada bajumu itu tuan sama tn rumputt

911 said...

> ♥chentaMAYA™ ..bukanlah, cuma simbolik je tu. Sabah ni banyak pesta, Jagung tu dah dipilih untuk Kota Marudu... tempat2 lain ada Pesta Bengkoka, pesta kubis, pesta durian.... macam2 adaaaa...

Ada masa datangla ke Sabah.