Tuesday, February 9, 2010

My Old Tom

Ni lah dia Old Tom saya. Kenapa Old Tom? Sebabnya saya suka watak Old Tom siri kartun Old Tom yang selamba tu.

Layan sajalah.

  
 cool

  
cehh..
sombong + ego betul dia nihh..


Old Tom Jr.
  
 

Mrs Old Tom


20 comments:

Aminjohar said...

Comei kucing..

Kat umah ada seko kucing.. Dia tak berani masuk umah. Dok kat depan pintu aja. Time nak makan sikit main bising r... Bagi makan bru senyap..

Huhuhu sampai skunk tak berani masuk umah. dok jadi pakguard kat depan pintu umah. Time tengah malam tangkap tikus kat atas umah.. Kadang2x cian gak tengok. Nak wat camna umah x leh jaga binatang. nanti hidung tersumbat bau macam2x. tak baik tuk kesihatan..

911 said...

Wah... beruntung dpt kucing yg terer tangkap tikus.

Sama la tu bro.. kucing saya pun x boleh masuk rumah.

Aminjohar said...

Oyaka. :-)

huhuhu kurang sikit cencorot kat umah. Kalau tak sebelum ni peh.. selamba dek ja.. Lani nak nampak tikus pun payah.. papun umah kampung kan. memang banyak tikus.. :-)

JuLia d BuBbLes said...

eeiii kucing! suke nyer...
tp x bela dah kucing since kucing peliharaan hilang. xmo mengalami kesedihan lg.. huhu~

911 said...

Aminjohar,

Best to bro... kucen saya nih, yg junior jak agak terer tangkap tikus, samalah rumah kampung je nih. Yang besar 2 ekor tu agak pemalu sket dgn tikus... hehehekk..

Sekarang ni dah agak kurang kedengaran tarian poco2 tikus tu mlm2 buta.. hahaha

911 said...

JuLia d BuBbLes,

Adehh.. siannya..

sYeNgEt ke senget?? said...

ahhah muka kerek je dia

911 said...

sYeNgEt ke senget??

hahahah... betul tu.

rash said...

sporting nye old tom..
relax jer posing =)

Mus said...

anak aku fobia dengan kucing

911 said...

rash,

huhhh... bukan main susah juga tu nak paksa duduk diam-diam posing. :D

911 said...

Mus,

Kenapa pula tu?..

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

wah comelnya kucing abang...teringat kucing kat kampung...

Aiman said...

comel juga tu kucing.kalau kucing di rumah kami bising kalau di bagi makanan baru la tidak bising

911 said...

Zikr the Jalanan Sepi Perantau,

tengkiu.. :) kucing memang comel tp kadang2 degil sikit. aduss..

911 said...

Aiman,

adeii.. patutla kedengaran sampai sini.. huahahaha :D

MistyJ said...

This cat looks amazing...he is very cute! Give a some treats for him!

911 said...

MistyJ,

Thanks.. I'll do that. Me and my children love him very much.

Sidd said...

berapa umor Old tom ni bang??? saye ade kt umah sekor,, 4 tahun.. dh tua ke klu kire kategori kucen?? sebab gigi dia dh semua tanggah (kecuali siungla).. kelkaor tgk dia

911 said...

Sidd,

Old Tom tu dah masuk 3 thn, Mrs Old Tom tak diketahui, kucing terbiar dtg ke rumah.. Old Tom jr. blm setahun, anak kpd Mrs Old Tom. Kekeke.. dlm gambar nampak serupa je...