Tuesday, October 5, 2010

Justin Bieber Palsu?

Tak Pasti samada perkara ini benar atau tidak, pertama kali menonton video ini, saya memang agak terperanjat. Walaubagaimanapun terserah kepada anda untuk percaya atau tidak.

Kalaulah Justin Bieber ni betul-betul palsu, ramai peminat penyanyi 16 tahun ini pastinya akan kecewa dengan penipuan yang dilakukan beliau.



Walaubagaimanapun kita tunggu dan lihat. Kerana dalam kecanggihan dunia IT sekarang ini, macam-macam perkara boleh berlaku.

8 comments:

black_mel said...

berita tu mcm betul..tp x sure lak..kalau betul kesian peminat2 dia..

touya said...

hahaha mana ada , nie parody jer . Tengok betul-betul kat bawah dia tulis "ONN" bukan "CNN"

friscodaniel said...

Nasib baik sy bukan peminat dia=)

eiman said...

tak minat juga...

sabree hussin said...

tipu je kot hhe, eh video dah tak boleh nak play la

sabree hussin said...

video dah tak ada la.. dah kena buang kot

zubir othman said...

konpem kne buang..hehehhe..tkut kntoi..hehehe

Salam new blogger

nice blog...hehehe

jom singgah blog saya

http://zubir5588.blogspot.com
\segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 blog;)
slm perkenalan,
blog apisv2