Thursday, August 5, 2010

Selamat Hari Jadi Izwan


Hari ini genaplah usia anak sulung aku 14 tahun, Izwan. Sedar tak sedar dah tingkatan dua dia ni rupanya. Macam biasa, sambutan hari jadi anak-anak aku hanya dibuat secara tertutup. Tak ada sesiapa yang dijemput, cuma acara potong kek dengan cara yang paling sederhana. Sekadar untuk menyatakan mereka diingati dan dihargai.
Selamat hari jadi Izwan. Semoga bertambah matang usia dan menjadi seorang manusia yang benar-benar manusia.

Huhhh... dah tua rupanya aku....

10 comments:

Siti Zafira said...

Selamat ulang tahun kelahiran buatnya. Semoga Tuan dan keluarga hidup aman bahagia. Amin..(=

911 said...

Sit Zafira,
terima kasih... Aminn.. :)

yott said...

happy besday Izwan..
moga sihat selalu, pnjg umur, murah rezeki, maju jaya dlm pelajaran dan jd anak yang baik kepada ibu bapa dan adik2, aminn.

911 said...

Aminn... terima kasih yott

siti said...

tua uda iwan hehe..dpt jgk tgk dia tiup lilin

atie said...

Selamat Hari Ulangtahun Izwan.. :) moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan berjaya dalam pelajaran.. Amin.

AKU said...

aikknaa..telambat aku mengucap slmt h/jd..tp mangkali blm telambat lg ba kn..moga ditambahkan cerdik dan pandai..dan tambah matang..adeeii tn..tebyg2 ku pula kau yg meniup lilin sana...wakakaka

tukang cerita said...

hepi besdayyyy izwan!! :)

911 said...

Siti: bukan tua tu iwan, bapanya yg tua.. wakakak

atie: tengkiu byk2.. :)

AKU: hihiii.. Dr. M pun masih meniup lilin ba mangkali tuan.. :D

tukang cerita: mekasih.. :)

Habibb said...

Gambar lilin pun cantik