Friday, May 21, 2010

Selamat...

Sebenarnya kek ini tiada kena mengena dengan sambutan hari lahir, cuma nak meraikan seseorang yang istimewa sempena hari jadi, hari ibu dan hari guru - semuanya dilewatkan kerana terlupa, tak perasan dan tak teringat nak beli kek. Mungkin. Bila teringat nak makan kek barulah tercari-cari. Atau sengaja seronok-seronok nak tangkap gambar?

Beginilah kehidupan, ada perkara yang selalu yang diambil remeh sedangkan sesuatu itu mungkin sangat bererti pada seseorang. Samada sengaja atau tak sengaja ianya tetap merupakan satu kelalaian. Huhhh! 

Tapi kalau ianya sekadar untuk mengingati seseorang atau menyatakan bahawa dirinya sangat berharga rasanya tak ada salah, kan?

Thank you for being part of my life...

14 comments:

tehr said...

saya sangat setuju - tak salah untuk mengingati seseorang

yang salahnya selalu gagal melihat perkara kecil/penting di sekeliling pabila fikiran terlalu fokus kepada hal yang besar dan jauh

tahniah kerana semuanya selamat

rin~eirie de' sEcond said...

so sweet..
kek pun cantekk..
ya,tunjukkanlah yg anda mnghargai dia =)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

comei jer kek tu.


saya dah jadi rutin tiap2 minggu kena beli. anak2 suka sangat..

dah tak larat nak beli di Secret Recipe..ke pasar malam pulak dibeli.. hehe..

yott said...

bab lupa ni kdg2 bkn kita sengaja kan
bgs lah bro teringat balik dan celebrate..
sy ucap selamat jgk utk orng yg teristimewa tu..

911 said...

tehr,

thanks. Benar tu, kadang-kadang fokus kepada benda2 yang di luar sana, yang ada di sekeliling terabai.

911 said...

rin~eirie de' sEcond,

thanks.

911 said...

a.z.r.i.n.a.03.07,

Mana-mana pun tempat tak kisah,kan? yang penting sedap. Hehehe...

911 said...

yott,

thanks. Kadang-kadang benda yang tak sengaja ni bagus juga sekali-sekala.. hehehe. just kidding.

mka said...

waina..kalau lupa kasi saja ciuman pada isteri tu..katakan I miss u hehehe

CasaBlander said...

kek tu lawa, putih berseri je..hehee~~

911 said...

mka,

ngam ba kalau itu tuan.. hihihi

911 said...

CasaBlander,

terima kasih, putih tu tanda suci hati.. betul tak?.. hehe

CasaBlander said...

betul la tu =)

911 said...

CasaBlander,

hehehe... thanks anyway.