Sunday, April 11, 2010

Cara-cara Menyelesaikan Masalah Tayar Pancit


Kekekeke......  saja nak hilangkan boring.


p/s maafkan daku.....

15 comments:

black_mel said...

hahaha...mmg ilang pancit tu..hehe...

911 said...

black_mel,

hehehe.. memang sengaja kawan2 buat tu..

yott said...

saya sampai hari ni x reti tukar tayar kereta...
betul ke tu caranya? lain mcm jer..haha

911 said...

yott.. adehh.. baik tak usah percaya la.. mengarut je tuh. Tu kabel jumper kereta... kekeke

tehr said...

hahaha suspen suspen

911 said...

tehr,

kekeke... saje2 nak kasi suspen.. :D

mimi said...

seumur hidup..beru nampak sekali......

911 said...

mimi,

hahaha.. memang orang tak buat pun.. :D

Syahrul Iman said...

haha..sempoi2..

911 said...

Syahrul Iman,

hahaha... tengkiu2...

** a i l y ** said...

lawak yang ini. Jgn ada yg percaya sudah :)

911 said...

** a i l y ** ,

shhhh.... hahahaha.

Mus said...

kena buat tutorial bro.. :)

911 said...

Mus,

Kekeke... adaka.. Pakai jumper bateri kereta tuh.. adehh. Tunggu 10 tahun pun tak juga kembung tayar tuh. hehehe

Anonymous said...

sapa2 ada masalah tayar pancit...contact saya...ada produk baik punya utk menyelesaikan masalah tayar pancit di tengah jalan.017-678 8087(yusof)jadi pengedar pun bleh.